Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Pełnomocnik Do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych

Pełnomocnik Do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych

Czym będziesz się zajmować

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • prowadzenie zwykłych, poszerzonych postępowań sprawdzających w stosunku do funkcjoanriuszy, pracowników oraz kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby,
  • opracowanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Sulęcinie oraz nadzór nad jego realizacją,
  • prowadzenie szkoleń funkcjonariuszy, pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • podejmuje działania zmierzające do wyjaśnienia okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,
  • zapewnia ochronę w których są przetwarzane informacje niejawne,systemów teleinformatycznych,
  • zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawych, w szczególności szacuje ryzyko,
  • prowadzenie kontroli w zakresie ochrony informacji niejawychoraz przestegania przepisów o ochronie tych informacji, w tym okresowe kontrole ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów niejawnych.

Kogo poszukujemy

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z pracą biurową
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Scisle tajne"wydane przez ABW lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego przez ABW w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • umiejętność obsługi komputera i urzadzeń biurowych;
  • odpowiedzialność, dokładność, rzetelność, umiejetność dobrej organizacji pracy;
  • umiejętnosć pracy w zespole;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • ykształcenie: wyższe administracyjne
  • Staż pracy co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z ochroną informacji niejawnych

Co oferujemy

 

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

Stanowisko usytułowane jest na I piętrze budynku.

Obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę.

Narzędzia i materiały do pracy - telefon, komputer, drukarka, faks, niszczarka dokumentów.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca biurowa , jednozmianowa 4-godzinna(7:30-11:30),

- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, oświetlenie sztuczne,

- praca przed monitorem ekranowym,

- koniecznosć przemieszczania się wewnatrz budynku.

 

Dodatkowe informacje

 

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Proponowane wynagrodzenie brutto 3796,27zł  + dodatek z tytułu lat pracy (od 5% do 20%).

    Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru może nastapić po wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnyuch oznaczonych klauzulą "Ściśle tajne"lub potwierdzenie faktu wydania i ważności upoważnienia w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez uprawniony podmiot. 

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

1. Weryfikacja ofert pod względem formalnym.

2. Test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna ( w zależnośco od ilości złozonych aplikacji zastrzega się możliwość odstapienia od przeprowadzenia testu wiedzy). 

 

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

 

Aplikuj

do 14 czerwca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121617"

na adres:

na adres Komenda Powiatowa Policji ul. Szpitalna 4 ,69-200 Sulęcin

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

47 79 31270

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.06.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Metryczka

Data publikacji : 31.05.2023
Data modyfikacji : 31.05.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Małgorzata Darmograj
Osoba udostępniająca informację:
Adam Mielniczuk
Osoba modyfikująca informację:
Adam Mielniczuk
do góry