Pełnomocnik Do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Pełnomocnik Do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- prowadzenie zwykłych, poszerzonych postępowań sprawdzających w stosunku do funkcjoanriuszy, pracowników oraz kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby,
- opracowanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Sulęcinie oraz nadzór nad jego realizacją,
- prowadzenie szkoleń funkcjonariuszy, pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
- podejmuje działania zmierzające do wyjaśnienia okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,
- zapewnia ochronę w których są przetwarzane informacje niejawne,systemów teleinformatycznych,
- zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawych, w szczególności szacuje ryzyko,
- prowadzenie kontroli w zakresie ochrony informacji niejawychoraz przestegania przepisów o ochronie tych informacji, w tym okresowe kontrole ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów niejawnych.
Kogo poszukujemy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z pracą biurową
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Scisle tajne"wydane przez ABW lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego przez ABW w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych;
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
- umiejętność obsługi komputera i urzadzeń biurowych;
- odpowiedzialność, dokładność, rzetelność, umiejetność dobrej organizacji pracy;
- umiejętnosć pracy w zespole;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- ykształcenie: wyższe administracyjne
- Staż pracy co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z ochroną informacji niejawnych
Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
Stanowisko usytułowane jest na I piętrze budynku.
Obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę.
Narzędzia i materiały do pracy - telefon, komputer, drukarka, faks, niszczarka dokumentów.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa , jednozmianowa 4-godzinna(7:30-11:30),
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, oświetlenie sztuczne,
- praca przed monitorem ekranowym,
- koniecznosć przemieszczania się wewnatrz budynku.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
-
Proponowane wynagrodzenie brutto 3796,27zł + dodatek z tytułu lat pracy (od 5% do 20%).
Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru może nastapić po wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnyuch oznaczonych klauzulą "Ściśle tajne"lub potwierdzenie faktu wydania i ważności upoważnienia w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez uprawniony podmiot.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
1. Weryfikacja ofert pod względem formalnym.
2. Test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna ( w zależnośco od ilości złozonych aplikacji zastrzega się możliwość odstapienia od przeprowadzenia testu wiedzy).
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj
do 14 czerwca 2023
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121617"
na adres:
na adres Komenda Powiatowa Policji ul. Szpitalna 4 ,69-200 Sulęcin
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 79 31270
- Dokumenty należy złożyć do: 14.06.2023
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze