Starszy Referent
w Zespole do spraw Prezydialnych i Ochrony Informacji Niejawnych
Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- przyjmowanie dokumentacji powstałej w toku działania komórek organizacyjnych oraz wybranych grup akt,
- udzielanie merytorycznej pomocy podczas kwalifikacji akt przez funkcjonariuszy i pracowników jednostki,
- sporządzanie protokołów brakowania akt, których minął okres przechowywania,
- udostępnianie akt archiwalnych oraz informacji sporzadzonych na ich podstawie, wydawanie wypisów i wyciągów akt,
- sporządzanie sprawozdania rocznego
- prowadzenie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego,
- przestrzeganie aktualnych przepisów o ochronie informacji niejawnych.
Kogo poszukujemy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w pracy administracyjno - biurowej
- znajomość ustawy o słuzbie cywilnej,
- znajomość przepisów dot. archiwizacji dokumentów,
- umiejetność dobrej organizacji pracy i szybkiego uczenia,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" - w przypadku braku - zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe
- Staż pracy co najmniej 6 miesięcy o podobnym zakresie obowiązków, prowadzenie archiwizacji dokumentów w zakładzie pracy
- sumienność i odpowiedzialność
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno - biurowym wykonywana w systemie jednozmianowym w godzinach 7.30-15.30. Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na pierwszym pietrze w budynku trzykondygnacyjnym. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy biurku. Praca związana jest także z obsług innych urzadzeń biurowych:telefonu, drukarki, niszczarki do dokumentów.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
-
Wynagrodzenie brutto ok 3670,32 zł + dodatek z tutułu wysługi lat pracy (od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Ważne- list motywacyjny/CV oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Na kopercie należy dopisać "Ogłoszenie nr ........ oraz stanowisko starszy referent Zespołu do spraw Prezydialnych i Ochrony Informacji Niejawnych KPP Sulecin".
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
Sprawdzenie prawidłowości i kompletności ofert na stanowisko starszego referenta.
Analiza dokumentów w oparciu o wymagania zamieszczone w ogłoszeniu pod wzgledem wszystkich wymogó niezbędnych danych i wymogów dodatkowych.
Kandydaci, którzy spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostana poinformowane o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna).
Komendant Powiatowy Policji w Sulęcinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Pracę możesz rozpocząć od:2023-07-30
Przewidywany czas zastępstwa do:2024-10-31
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj
do 7 czerwca 2023
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121464"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Szpitalna 4
69-200 Sulecin
Kontakt telefoniczny
47 79 31270
- Dokumenty należy złożyć do: 07.06.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze