Starszy Referent - Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej - Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

Biuletyn Informacji Publicznej

Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy Referent

w Zespole do spraw Prezydialnych i Ochrony Informacji Niejawnych

Czym będziesz się zajmować

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • przyjmowanie dokumentacji powstałej w toku działania komórek organizacyjnych oraz wybranych grup akt,
  • udzielanie merytorycznej pomocy podczas kwalifikacji akt przez funkcjonariuszy i pracowników jednostki,
  • sporządzanie protokołów brakowania akt, których minął okres przechowywania,
  • udostępnianie akt archiwalnych oraz informacji sporzadzonych na ich podstawie, wydawanie wypisów i wyciągów akt,
  • sporządzanie sprawozdania rocznego
  • prowadzenie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego,
  • przestrzeganie aktualnych przepisów o ochronie informacji niejawnych.

Kogo poszukujemy

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w pracy administracyjno - biurowej
  • znajomość ustawy o słuzbie cywilnej,
  • znajomość przepisów dot. archiwizacji dokumentów,
  • umiejetność dobrej organizacji pracy i szybkiego uczenia,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" - w przypadku braku - zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy co najmniej 6 miesięcy o podobnym zakresie obowiązków, prowadzenie archiwizacji dokumentów w zakładzie pracy
  • sumienność i odpowiedzialność
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym wykonywana w systemie jednozmianowym w godzinach 7.30-15.30. Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na pierwszym pietrze w budynku trzykondygnacyjnym. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy biurku. Praca związana jest także z obsług innych urzadzeń biurowych:telefonu, drukarki, niszczarki do dokumentów.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Wynagrodzenie brutto ok 3670,32 zł + dodatek z tutułu wysługi lat pracy (od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

    Ważne-  list motywacyjny/CV oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Na kopercie należy dopisać "Ogłoszenie nr ........ oraz stanowisko starszy referent Zespołu do spraw Prezydialnych i Ochrony Informacji Niejawnych KPP Sulecin".

 

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

Sprawdzenie prawidłowości i kompletności ofert na stanowisko starszego referenta.

Analiza dokumentów w oparciu o wymagania zamieszczone w ogłoszeniu pod wzgledem wszystkich wymogó niezbędnych danych i wymogów dodatkowych.

Kandydaci, którzy spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostana poinformowane o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna). 

Komendant Powiatowy Policji w Sulęcinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

Pracę możesz rozpocząć od:2023-07-30

Przewidywany czas zastępstwa do:2024-10-31

 

 

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

 

Aplikuj

do 7 czerwca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121464"

na adres:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Szpitalna 4
69-200 Sulecin

Kontakt telefoniczny

47 79 31270

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.06.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Metryczka

Data publikacji : 31.05.2023
Data modyfikacji : 31.05.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie
Osoba udostępniająca informację:
Adam Mielniczuk
Osoba modyfikująca informację:
Adam Mielniczuk
do góry